RU UA
  • (067) 322-96-11
  • (044) 333-70-12
  • (067) 469-71-66
  • (095) 191-53-22
RU UA

Режим работы Весёлой затеи на 8 Марта

В якому місті ви знаходитесь? Звідки йде доставка замовлення?

Магазини "Весёлая затея" знаходяться в Києві та Одесі (дет. в розділі "Контакти"). Як правило, відвантаження оформлених через сайт замовлень здійснюється з магазину на Погребському шляху, 25 (Троєщина).

Я можу зробити замовлення по телефону?

Всі замовлення в інтернет-магазині приймаються тільки через сайт. У телефонному режимі замовлення не приймаються.

Я зробив (ла) замовлення, а мені не дзвонять. Чому?

Спочатку Ваше замовлення зберуть, а потім менеджер набере вас. Обробка замовлень може займати до трьох робочих днів.

У які дні працює інтернет-магазин?

Замовлення приймаються цілодобово без вихідних. Менеджери інтернет-магазину працюють з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. На вихідних працюють тільки магазини, які можна відвідати оффлайн, але по замовленням з сайту працівники магазину не консультують.
 

Де можна дізнатися мій номер замовлення, щоб зрозуміти, що я його оформив (ла)?

1. Після того, як ви підтвердите замовлення, з'являється сторінка з номером замовлення.
2. В особистому кабінеті в розділі "Історія замовлень".
3. У листі, який приходить на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення.
4. В смс-повідомленні, яке приходить на вказаний при оформленні замовлення номер.

Чи актуальні ціни та залишки товарів на сайті?

Так.

На сайті є мінімальна сума замовлення?

Ні.

Можна купити одну кульку?

Всі товари продаються кратно упаковкам. Мінімальна кількість для замовлення вказана у кожного товару зліва від кнопки "Купити".


Що робити, якщо в заводській упаковці виробника не сходиться кількість куль?

На фабриках та заводах кулі фасуються на вагу. Нечасто, але іноді кількість кульок в заводській упаковці може бути більшою або меншою. Ми відправляємо кульки, не розпаковуючи пачки, тому перевірити кількість немає можливості. Це не є причиною для повернення, обміну товару або зміни відвантаженої кількості.

Ціни на сайті вказані за надуті кульки?

Ні, це вартість куль без надуву повітрям або гелієм.

Ви доставляєте надуті кульки? Робите оформлення?

Доставки надутих куль та оформлення немає. Ви можете приїхати до нас в магазини, вибрати кульки і надути їх на місці.

Скільки коштує надута кулька?

Вартість надуву залежить від типу і розміру кульки. Актуальні ціни на надув розписані в розділі "Надув повітряних куль".


Що таке Hi-Float?

Це спеціальний засіб, який подовжує тривалість польоту надутої гелієм латексної кульки. Їм оброблюють внутрішню поверхню гумової кулі перед надувом. З Hi-Float кульки літають до 25 разів довше.

Ціни на сайті вказані оптові або роздрібні?

У каталозі вказані ціни і для опту, і для роздрібу. Додатково діють накопичувальні знижки і від разової суми покупки (дет. в розділі "Оплата"). Покупці, у яких є персональна знижка, після авторизації бачать ціни вже зі знижками. Якщо сума замовлення дозволяє отримати знижку від суми покупки - вона враховується відразу в кошику.

Що означають червоні ціни на сайті?

На ці товари не поширюються жодні знижки.

У вас є знижки?

У нас діє дві системи знижок:
1. Разова від суми покупки - розраховується відразу при оформленні замовлення при досягненні необхідної суми.
2. Індивідуальна - розраховується один раз в квартал, враховуючи загальну суму здійснених за звітні три місяці замовлень.

Шкала знижок - в розділі "Оплата".

Де мені дізнатися номер ТТН?

Протягом дня після відправлення вантажу на телефон прийде смс-повідомлення з номером ТТН. Відправник - SharikUa.

Скільки коштує доставка? Включена вона в вартість товару?

Вартість доставки залежить від габаритів і ваги посилки, дальності доставки, обраного перевізника. У кожному індивідуальному випадку розраховується окремо. Вартість встановлює перевізник. У розділі "Доставка" ви можете знайти детальну інформацію про транспортні компанії, з якими ми співпрацюємо. Там є посилання на калькулятори розрахунку вартості доставки (на сайтах перевізників).

Не пам'ятаю пароль - що робити?

На формі введення логіна і пароля виберіть "Забули пароль?". У віконці, що з'явилося введіть електронну адресу чи телефон, вказані при реєстрації, і натисніть кнопку "Нагадати". Після цього на пошту прийдуть дані для авторизації на сайті.

Що робити, якщо у балона прострочена атестація?

Ми можемо прийняти на обмін балон з простроченою атестацією, але менеджер виставляє рахунок в такому разі не тільки за гелій, а й за послугу атестації. Вартість даної послуги уточнюйте у менеджера. Балон повинен бути гелієвим, повністю справним.

Як на сайті знайти потрібний товар?

Декілька способів - скористайтеся зручним.
1. Введіть назву або артикул в строку пошуку і натисніть Enter або зелену кнопку з намальованою лупою.
2. Скористайтеся меню з категоріями, щоб знайти потрібний товар. При наведенні на пункти меню - випадає список з підкатегоріями, ознайомтеся і виберіть необхідне.
3. Для пошуку товарів по колекціях, перейдіть в розділ "Колекції" (помаранчева кнопка на всіх сторінках сайту або з головної сторінки).

Комментарии покупателей
Отзывы отсутствуют
init
ФИО
Текст
Авторизація
Реєстрація
Нагадування паролю
test