RU UA
  • (067) 322-96-11
  • (044) 333-70-14
  • (067) 469-71-66
  • (095) 191-53-22
RU UA

Умови повернення та обміну товару

Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", протягом 14 днів, не рахуючи дня продажу, покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він його придбав, якщо товар не задовольняє формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Повернення і обмін фольгованих повітряних куль

Обмін і повернення фольгованих повітряних куль проводиться протягом 14 днів з дня покупки тільки при наявності виробничого браку, яким визнається:
- клапан відсутній або не розкривається (якщо він передбачений в кулі);
- заводський брак друку малюнка;
- неправильна форма вирубки кулі.

Повернення і обмін латексних повітряних куль

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 року №172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", гумові надувні кулі обміну та поверненню не підлягають.

Обмін браку латексних повітряних куль можливий, якщо кулька:
- покрита плямами;
- має неправильну форму.

До розгляду претензій приймаються кулі, у яких збережений товарний вигляд. Надуті, використані, а також уцінені кулі поверненню та обміну не підлягають. Надуті без використання професійного газового обладнання (редуктора), передуті (в результаті чого лопнули або здуваються), надуті кілька разів, неправильно збережені (з заломами), зіпсовані при розтині упаковки кулі не є бракованими. Їх обмін і повернення неможливе.

Тематичні кулі (Новий рік, День Святого Валентина, День знань тощо) не обмінюються по причині сезонного попиту на ці дизайни.

Процедура повернення

1. Повернення товару відбувається за рахунок покупця.
2. Повернення приймається тільки після того, як покупець вислав фото з зазначеним браком (якщо він візуально складно помітний), і менеджер підтвердив цей брак. Якщо брак візуально не сприймається, покупець повинен описати причину повернення словами.

Авторизація
Реєстрація
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
Нагадування паролю
test